ח"כ גוטליב נגד השיחות: "הרצוג שואף להיות ראש ממשלה"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ גוטליב נגד השיחות: "הרצוג שואף להיות ראש ממשלה"

ח"כ טלי גוטליב במהדורת סוף השבוע: "למה צריך לבצע משא ומתן כלשהו בביתו של אדם ששואף להיות ראש ממשלה? יש לי בעיה עם העובדה שאנחנו הולכים לבית הנשיא כאילו אנחנו לא יודעים לשבת"

צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ טלי גוטליב (הליכוד), שוחחה עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי) ותקפה את השר גלנט ממפלגתה: "כל הרעיון הזה של הצהרות פומפוזיות זו שיטה נפסדת, וממתי אנחנו מדברים בגלוי על סכנות ביטחוניות?"

"לי ברור שנתניהו יודע כל מה שצריך על האיומים הביטחוניים", הוסיפה. "אני בין הבודדות שמותחת עליו ביקורת מתוך הבית כשצריך, אבל הוא מדינאי מעולה".

על הביקורת שהיא מותחת מעת לעת: "מותר לי לצאת נגד חקיקה ולהעביר ביקורת ובלבד שאני מקבלת עלי בסופו של דבר את המשמעת הסיעתית. כמו בחוק הנורבגי שהתנגדתי לו אבל הצבעתי בעד. אבל גלנט לא רק שפעל נגד נתניהו כראש ממשלה אלא נגד עמדת הסיעה. הוא אפילו לא טרח להגיע לדיון על זה בסיעה. אני לא מזלזלת באנשים שעשו דברים אדירים, אבל הגיע העת להפסיק את תרבות המינוי של גנרלים".

לדבריה: "דווקא מישהו שלא בא מהמערכת מורגל בחשיבה אחרת. כשאתה חלק מהמערכת יש איזה שיח מאוד מחבק שכולם חושבים אותו דבר".

על חיל האוויר: "אני רוצה טייסים חרדים, טייסים מהדרום ומכל קצוות הקשת. שיטת קבוצת קביעת איכות לא מקובלת עלי. כל מי שמסוגל צריך לעבור מבחנים".

גוטליב תקפה גם את השיחות בבית הנשיא: "למה צריך לבצע משא ומתן כלשהו בביתו של אדם ששואף להיות ראש ממשלה? זו דעתי. גם אם רוצים ועדות חסויות יש לנו חדרים מאוד יפים. יש לי בעיה עם העובדה שאנחנו הולכים לבית הנשיא כאילו אנחנו לא יודעים לשבת. אגב, כל זמן שהמצלמות נסגרות אנשים מתנהלים אחרת".



0 תגובות